.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري 36شرور و مزاحم مسافران نوروزي در گلستان
ط

معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: 36 شرور و مزاحم خياباني كه اقدام به مزاحمت براي مسافران و مهمانان نوروزي در گلستان مي‌كردند، دستگير شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد زاهدي تمسكني امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از كشف 875 ليتر مشروبات الكلي در استان خبر داد و افزود: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با رويكرد اخلاقي در اين مدت همچنين 20 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره كشف و ضبط شده است.
وي تصريح كرد: كشف و ضبط 3 هزار و 342 حلقه سي دي و فيلم مبتذل، 3 قبضه اسلحه غيرمجاز و يك‌هزار و 885 ليتر سوخت قاچاق از ديگر فعاليت هاي ماموران انتظامي استان در اين مدت بوده است.
همچنين رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان نيز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در ايام نوروز و در راستاي مبارزه همه جانبه و قاطع با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر و سوداگران مرگ 151 معتاد در سطح استان گلستان جمع‌آوري شدند.
حسين جامي افزود: دراين مدت همچنين 18 قاچاقچي نيز توسط ماموران انتظامي دستگير شدند كه با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده‌اند.
وي همچنين از كشف و ضبط پنجاه و يك كيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان در اين استان خبر داد و تصريح كرد: در اين مدت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر پس از يك سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي شناسايي و منهدم شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.